Blog o vývoji softvéru na mieru

Najrýchlejšia tvorba prvotriednych webových stránok.

Príťažlivý vzhľad, jednoduché ovládanie, dodržaný rozpočet a časový harmonogram.

Web, ktorý zarába – časť štvrtá – obsah je kráľ

Keď máte webové stránky, neznamená to, že sa vám tam ihneď pohrnú tisícky návštevníkov. Webových stránok sú na internete milióny. Vyčnievať medzi nimi a prilákať návštevníkov bez platenej propagácie, vyžaduje usilovné a najmä pravidelné budovanie zaujímavého obsahu.

Váš web

Mnoho podnikateľov si myslí, že čím viac informácií poskytne na svojom webe, najlepšie hneď na úvodnej stránke, tým lepšie. To je však obrovský omyl!

Vaše webové stránky sú vaším výkladom. Keď ľudia prichádzajú na váš web, máte iba pár sekúnd, aby ste ich zaujali a presvedčili, že si toho majú pozrieť viac, že máte pre nich zaujímavú ponuku. 

Vaša vstupná stránka, na ktorú ľudia prídu, by nemala obsahovať veľké množstvo textu.  Oveľa lepšia stratégia je dať tam zaujímavý obrázok, ktorý upúta pozornosť a tento obrázok doplniť krátkym a výstižným textom, ktorý podporí v ďalšom zotrvaní na vašom webe a podporí ľudí vykonať nejakú akciu. Napríklad prejsť na blog, zaregistrovať sa a vyskúšať váš produkt alebo stiahnuť nejaký bezplatný e-book.

Na vstupnej stránke by mali byť odkazy iba na tie najdôležitejšie a najzaujímavejšie časti, ktoré ľudia hľadajú. Nesnažte sa zbytočne vytvoriť rozsiahle menu, v ktorom bude ťažké sa orientovať.

Dlhé texty, popisy a špecifikácie produktov dajte až na ďalšie stránky. Ideálne je podporiť váš web blogom. 

Blog

Blog je samostatná časť webu, na ktorú by ste mali pravidelne umiestňovať recenzie vašich produktov, návody, skúsenosti užívateľov, novinky a pod. Jednoducho všetko, čo prinesie ľuďom užitočné informácie z vašej oblasti podnikania.

Ideálne je mať na blogu aspoň raz týždenne jeden nový príspevok. Ak tam dokážete dať za týždeň dva až tri príspevky, tak to bude úplne super.

Z blogu môžete odkazovať na konkrétne podstránky vášho webu a samozrejme aj na iné zaujímavé stránky.

Blog vylepší vaše SEO. Google a ostatné vyhľadávače zaznamenávajú do svojho indexu obsah vášho webu, ale samozrejme aj obsah vášho blogu. Čím viac informácií o vás Google nájde, tým vyššiu šancu máte, že sa objavíte vo výsledkoch vyhľadávania na popredných pozíciách.

Ak budete mať na blogu zaujímavé články, určite sa nájdu aj ďalšie weby, ktoré budú na váš obsah odkazovať a to je ďalšie plus pre vyhľadávanie cez Google.

Sociálne siete

Sociálne siete ako Facebook, Twitter,  Google plus, Instagram sú veľmi dôležitým článkom vašej obsahovej stratégie. Písali sme o nich v článku  Web, ktorý zarába – časť druhá – sociálne siete.

Odkazy na všetky príspevky z vášho blogu môžete uverejňovať na sociálnych sieťach. Okrem pravidelných príspevkov z blogu dávajte na sociálne siete aj rôzne príspevky na odľahčenie a podporenie komunikácie s vašimi zákazníkmi.

Ak sociálne siete nevyužívate, oberáte sa tak o veľmi účinný komunikačný a propagačný kanál.

Záver

Čím viac obsahu z vašej dielne sa na internete nachádza a čím zaujímavejší tento obsah je, tým viac sa o vás bude písať, hovoriť a tým viac zákazníkov získate.

Ak nebude pravidelne uverejňovať nové články, tipy, aktuality, tak vám ostáva iba cesta platenej propagácie. O tej si povieme niečo viac v ďalšom pokračovaní.

Ako zarábať online predajom (web, eshop, ...), nech predávate čokoľvek? Ako predávať viac a za vyššie ceny ako konkurencia? Ako vyliečiť stratový web a eshop? Ako nenaletieť na rozprávky tvorcom webov a markeťákom, ktorými Vás oberajú o peniaze?