Blog o vývoji softvéru na mieru

Najrýchlejšia tvorba prvotriednych webových stránok.

Príťažlivý vzhľad, jednoduché ovládanie, dodržaný rozpočet a časový harmonogram.

Web, ktorý zarába – časť druhá – sociálne siete

Množstvo ľudí, najmä mladých, trávi na sociálnych sieťach denne niekoľko hodín. Pre každú firmu sú sociálne siete príležitosťou ako komunikovať so svojimi zákazníkmi a fanúšikmi. Je to ideálne médium na zdieľanie noviniek a aktuálneho diania z vášho podnikania.

Sociálne siete sú zadarmo

Byť na sociálnej sieti, mať tam firemnú alebo produktovú stránku je úplne zadarmo. Vaše články, návody, videá a ďalší obsah tam môžete umiestňovať úplne zadarmo.

Dajte si ale pozor. Ľudia chodia na sociálne siete pre zábavu. Nechcú tam nakupovať. Ak budete neustále propagovať iba svoje služby a produkty a vyzývať ľudí k nákupu, tak o fanúšikov čoskoro prídete.

Na sociálnej sieti by ste mali ľudí zabávať a umiestňovať tam obsah, ktorý ich zaujme, ktorý ocenia a ktorý budú chcieť zdieľať so svojimi známymi.

Publikovanie na sociálnej sieti by malo byť časté a pravidelné. Sociálnu sieť si vyberajte podľa typu vášho publika. Na Slovensku je najviac ľudí na Facebooku, ale veľmi populárny je aj Instagram alebo Twitter. YouTube je vhodný na uverejňovanie videoobsahu, rôznych návodov, vtipných videí a pod.

Ak ste na sociálnych médiách, tak si dajte záležať na rýchlosti reakcie, ak vás niekto na sociálnej sieti osloví. Odpovede by mali byť, čo najrýchlejšie, najlepšie okamžité. 

Ak máte vytvorené profily na viacerých sociálnych sieťach súčasne, potom si ich správa vyžiada viac času. Tu je vhodné využiť niektorý nástroj na hromadné publikovanie na sociálnych sieťach. Príspevok napíšete iba raz a jedným klikom ho zverejníte na všetkých sociálnych sieťach. Nájsť môžete aj bezplatné nástroje ako napríklad Buffer

Reklama na sociálnych sieťach

Každá sociálna sieť má svoj reklamný formát. Určite vám odporúčame reklamu na sociálnych médiách vyskúšať. Získate nových fanúšikov a sledujúcich, ktorým môžete prezentovať vašu firmu a vaše služby.

Výhodou sociálnych sietí je, že sa v reklame môžete zamerať na konkrétny typ publika. Vyberať môžete podľa pohlavia, veku, polohy, či záujmov. Ak sa v reklame zameriate napríklad na polohu, potom môžete osloviť ľudí vo svojom okolí, ľudí bývajúcich vo vašom meste, ale aj turistov, ktorí sa tam nachádzajú.

Reklama samozrejme nie je zadarmo, za tú si musíte zaplatiť. Je to príjem sociálnych sietí, ktorý ich živí.

Na začiatok nemusíte investovať veľa. Stačí  10 € denne. Promovať môžete svoje konkrétne príspevky na sociálnych sieťach alebo môžete vytvoriť samostatnú reklamu.

Bez reklamy sa len ťažko posuniete výrazným spôsobom vpred. Museli by ste mať výnimočný produkt alebo službu, o ktorej si ľudia budú s nadšením rozprávať a sami ju budú jeden druhému odporúčať.

Sledujte nás na sociálnych sieťach. Čoskoro prinesieme ďalšie pokračovanie.

Ako zarábať online predajom (web, eshop, ...), nech predávate čokoľvek? Ako predávať viac a za vyššie ceny ako konkurencia? Ako vyliečiť stratový web a eshop? Ako nenaletieť na rozprávky tvorcom webov a markeťákom, ktorými Vás oberajú o peniaze?