Blog o vývoji softvéru na mieru

Najrýchlejšia tvorba prvotriednych webových stránok.

Príťažlivý vzhľad, jednoduché ovládanie, dodržaný rozpočet a časový harmonogram.

Prečo by ste si od technickej firmy nekúpili pečivo

Pretože už by ste nekupovali koláče, ktoré sú voňavé, slané, sladké, ovocné, či chrumkavé, ale koláče, ktoré sú ... 

Super mobil

Rozmery: Výška 145 mm, šírka 70,9 mm, hĺbka 6,95 mm, hmotnosť 144 g. 

Farby: Haze Gold, Prestige Gold, Titanium Grey, Mystic Silver. 

Displej: 5.2 ‘’ FHD, 2.5D efekt, 1080p (1920 x 1080), 16,7M farieb. 

Procesor: Kirin 955 (64bit), osemjadrový (4 x 2.5 GHz A72+ 4 x 1.8 GHz A53).

No a potom ešte popis pre operačný systém, pamäť, sieť, GPS, pripojenie, senzory, fotoaparát, audio kodeky, video kodeky, obrazové kodeky, emotion UI, batéria, dual SIM, NFC, slúchadlá, nabíjačka, USB-C atď.

Super pečivo

Rozmery: Dĺžka 220 mm, priemer 45 mm, hmotnosť 40 g. 

Farba: Space Gold

Vôňa: Magic Spicy

Tvrdosť: Karakoam 468

Zloženie: Vodný destilát, prášková prísada Q486, nanomolekulárna esencia, E123, E236.

Tak takýto popis by nám k obyčajnému rožku asi dodala technická firma. Mali by ste chuť doňho zahryznúť?

Ja radšej preferujem rožky, ktoré sú do zlata upečené, voňavé a chrumkavé.

A pokiaľ ide o mobil, tak nepreferujem pixely a gigabity, ale mobil, ktorý síce neviem ako všetko v ňom funguje, ale jednoducho to funguje bez toho, aby som niečo musel inštalovať, nastavovať, či konfigurovať. 

Ak by som sa chcel hrať s rôznymi parametrami a modifikáciami, tak si radšej kúpim LEGO.

A čo sme tým chceli povedať?

Ak podnikáte, tak komunikujte svojim zákazníkom vlastnosti a úžitok vašich služieb a výrobkov zrozumiteľne. Riešte potreby vašich zákazníkov tak, aby sa oni nemuseli o nič starať. Buďte zodpovední a držte slovo. Správajte sa k ostatným tak ako chcete, aby sa oni správali k vám.

Zákazníci sa vám za to odvďačia lojalitou a radi vás odporučia aj ďalším známym. 

Aj vaša webová stránka je vašim zrkadlom a lákadlom. Jej obsah, obrázky a texty by mali byť zrozumiteľné pre vašich zákazníkov. 

Vyhnite sa technickým špecifikáciám a parametrom na úvodných stránkach. Povedzte zákazníkom aký je úžitok, ktorý od vás získajú. Technické detaily môžete mať na webe uvedené na špecializovaných podstránkach, kde neskôr nasmerujete tých, ktorí o to prejavia záujem.

Pozrite si svoj web. Napĺňa očakávania vašich klientov? Vedia aký úžitok od vás získajú? Ak nie, potom je najvyšší čas to zmeniť. Kontaktujte nás a my vám pomôže vytvoriť web, ktorý zarába.

Ako zarábať online predajom (web, eshop, ...), nech predávate čokoľvek? Ako predávať viac a za vyššie ceny ako konkurencia? Ako vyliečiť stratový web a eshop? Ako nenaletieť na rozprávky tvorcom webov a markeťákom, ktorými Vás oberajú o peniaze?